European Doctoral School: Για ποιο λόγο προετοιμάζουμε τους υποψηφίους διδάκτορες;
- EDS Newsroom
- 27 Σεπ 2023
- διαβάστηκε 1 λεπτά
Η αποστολή διδακτορικής εκπαίδευσης EDS
To European Doctoral School (EDS) εκπαιδεύει και αναπτύσσουν ποικίλους, πρωτοπόρους και θαρραλέους διδακτορικούς ερευνητές που θα έχουν μόνιμο αντίκτυπο, εντός και εκτός του ακαδημαϊκού χώρου.
Εκπαιδεύουμε και αναπτύσσουμε υποψηφίους διδάκτορες στα υψηλότερα επίπεδα δεξιοτήτων, ώστε να γίνουν δημιουργικά, κριτικά και ανεξάρτητα άτομα που θα προωθήσουν τα όρια της έρευνας. Μέσα από τη διαδικασία της διδακτορικής εκπαίδευσης, το EDS< Ο /u>υποψήφιος διδάκτορας έχει ευκαιρίες να αναπτύξει μια σειρά από δεξιότητες σε πολύ προχωρημένο επίπεδο. Αυτές οι δεξιότητες σχετίζονται τόσο με την ίδια την ερευνητική διαδικασία όσο και με την ευρύτερη επαγγελματική κατάρτιση και ανάπτυξη.

European Doctoral School: Η πρώτη Ψηφιακή Διδακτορική Σχολή.
Η Στρατηγική Διδακτορικής Εκπαίδευσης EDS
Η στρατηγική EDS για τη διδακτορική εκπαίδευση απορρέει από τους τέσσερις κύριους στόχους μας:
1. Δημιουργία Ενεργοποιητικού Περιβάλλοντος
Αρχή 1: Γιορτάστε τη φύση της διδακτορικής έρευνας στο EDS.
Αρχή 2: Διδακτορικό Ερευνητικό Περιβάλλον
Αρχή 3: Αριστεία και Ποιότητα
Αρχή 4: Επίβλεψη
2. Δημιουργία και Ανάπτυξη Ικανοτήτων
Αρχή 5: Διδακτορική εμπειρία ερευνητή στο Sussex
Αρχή 6: Ακεραιότητα της έρευνας
Αρχή 7: Απασχολησιμότητα και Ανάπτυξη Ερευνητών
3. Αυξάνοντας την επιρροή μας και χτίζοντας συνδέσεις
Αρχή 8: Συνδεσιμότητα
Το πλαίσιο EDS για τη διδακτορική εκπαίδευση
Το EDS Framework for Doctoral Education υποστηρίζει τις ακόλουθες δεξιότητες και ιδιότητες, ως βασικούς εκπαιδευτικούς στόχους για όλους τους αποφοίτους του διδακτορικού EDS Προγράμματα:
Ερευνητικές δεξιότητες και ευαισθητοποίηση.
Ηθική και κοινωνική κατανόηση.
Επικοινωνιακές δεξιότητες.
Προσωπική αποτελεσματικότητα/ανάπτυξη.
Ομαδική εργασία και ηγεσία.
Διαχείριση καριέρας.
Επιχειρηματικότητα και καινοτομία.
Το βασικό και βασικό συστατικό της αποστολής EDS παραμένει η πρόοδος της γνώσης μέσω πρωτότυπης έρευνας—μια θεμελιώδης κοινωνική αξία από μόνη της, που βασίζεται στην ελευθερία έρευνας, την προώθηση της καινοτόμου σκέψης και την ανάπτυξη προηγμένων κριτικών δεξιοτήτων.